Klubdragt og sportsartikler med KHI-logo

Kirke Helsinge IF og Sportigan Høng har indgået en aftale, som betyder, at Sportigan fremover står for salg af klubdragter, tasker m.m. Aftalen betyder, at der vil være mulighed for at på trykt navn på de købte varer.

Køb af tøj foregår via Sportigans hjemmeside (klik på Sportigans logo under "Til webshop") eller i den fysiske butik Sportigan Høng i Høng Centret, og betaling og reklamation m.v. varetages af dem.

Husk, at du som betalende ungdomsmedlem kan købe 1 stk. overdel og 1vstk. træningsbuks og få refunderet 210 kr. ( kun ved samlet køb).

For at få refunderet beløbet skal en kopi af kvitteringen afleveres i kiosken.  Husk at angive kontonummer og navn på spilleren. Klubben overfører penge to gange om året i hhv. september og april måned.

Støt KHI's Venner - de støtter ungdomsafdelingen i KHI.

Til webshop