KHI Cykelmotion

Velkomstbesked

KHI Cykelmotion startede den 11. november 1996 som en underafdeling af Kirke Helsinge Idrætsforening (KHI). KHI Cykelmotion har ca. 15 medlemmer. Kontingent for enkeltpersoner pr. år (1. april - 31. september) er på 250 kr. Træningstider: I cykelsæsonen fra marts til oktober træner vi 2 gange om ugen på følgende dage: Onsdag kl. 17.00. Søndag kl. 9.30. Vi mødes og starter ved klubhuset på sportspladsen i Kirke Helsinge. Hvad har jeg brug for? Hvis du råder over en City Bike, Mountain Bike eller en racercykel med en passende gearing, vil dette være at foretrække, samt noget behageligt cykeltøj. For din egen sikkerheds skyld anbefaler vi brug af cykelhjelm. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Cykelmotions afdelingsleder Poul Keinicke på tlf. 22 69 21 95, mail poulk@ka-net.dk Vel mødt til nogle gode oplevelser og et muntert kammeratskab i KHI Cykelmotion.

KHI Cykelmotion

Profile Image
Poul Keinicke

Kommende holdaktiviteter