Leg på grønsværen 0-5 år

"Leg på grønsværen" er for de yngste motionister i klubben på 0-5 år, hvor fodboldspillet så småt "leges ind" via aktiv læring og leg med fx bolde, kegler, klodser og meget andet.

Der er fokus på leg for de alleryngste deltagere, mens de lidt ældre i aldersgruppen får snuset til fodboldspillet og får kendskab til helt simple fodboldregler.

Der leges/trænes på grønsværen hver tirsdag kl. 17-18 for enden af det gule klubhus.

I samme tidsrum træner vores mixhold for drenge og piger i aldersgruppen 5-10 år fodbold, så tag gerne storesøster eller storebror med, hvis de også gerne vil prøve at spille fodbold.

Facebook-gruppen

"Leg på grønsværen" har sin egen Facebook-gruppe, hvor de kommunikerer internt. Gruppen hedder "Leg på grønsværen for 0-5 årige i Kirke Helsinge KHI".

Træner
Rasmus Frederiksen
Kristian Abkær
20270610
Jesper Eriksen

Det koster kun 100 kr. pr. halvår (forårssæson + efterårssæson) at være med til Leg på grønsværen.

Du er velkommen til at besøge os et par gange med dit barn og "prøvetræne" for at se, om det er noget for jer, inden du melder dit barn ind i foreningen.

Indmelding i  vores forening sker på forsiden af klubbens hjemmeside ved at klikke på billedet med teksten "Indmeldelse i klubben".

Vel mødt!

Galleri

Der er i øjeblikket intet galleri tilgængeligt

Trænere