Dame senior 8-mands

KHI's dame senior-hold i 8-mandsfodbold er en blanding af "Old Girls"-spillere, der er "vokset op" i klubben, og spillere, der er kommet til som seniorspillere.

Aldersgruppen er meget bred med de yngste i sluttyverne, mens de ældste nærmer sig 50 eller har rundet det skarpe hjørne.

Fælles for alle er glæden ved fodbold og fællesskabet omkring spillet og klubben. Selvom holdet altid går på banen for at vinde, er 3. halvleg mindst lige så vigtig.

Vi træner ikke fast, men har man lyst til at træne sammen med KHI's dame senior-hold i 11-mandsfodbold (fællesholdet for KHI, Løve IF og Gørlev IF), så er man altid velkommen til det.

Lyder dette hold som noget for dig, så kontakt Ditte Goldschmidt på tlf. 28 97 66 50.

Holdfoto

Holdleder
Ditte Goldschmidt
Signe Gylling Pedersen