KHI Badminton

I Kirke Helsinge Idrætsforening kan man dyrke badminton på motionsplan. Det betyder, at klubben ikke tilbyder decideret træning i badminton, men at man spiller badminton som medlem af klubben uden at være tilknyttet et hold.

Badminton kan spilles fra 1. september til 1. juni. Det sker i gymnastiksalen på Kirke Helsinge Skole, Skolegade 13, 4281 Gørlev.

Man finder selv en fast makker - eller flere - at spille badminton med og møder op i gymnastiksalen på det tidspunkt, der passer én bedst, inden for det tidsrum, hvor klubben har rådighed over gymnastiksalen. Det skal naturligvis koordineres med andre badmintonspillere, der spiller fast.

Der er adgang til badefaciliteter og omklædningsrum ved siden af gymnastiksalen.

Det koster kun 250 kr. i kontingent for en hel sæson.

Kontakt Knud Erik Nielsen, hvis du vil vide mere om badminton i KHI.

KHI har booket gymnastiksalen til badminton på følgende ugedage fra 1. september til 1. juni:

Mandag  kl. 17.15-22.00

Tirsdag   kl. 17.15-22.00

Onsdag  kl. 17.15-22.00

Profile Image
Knud Erik Nielsen

Profiler

Der er i øjeblikket ikke nogle fremhævede profiler
250,00 kr. pr. sæson