KHI Dart

KHI's dartafdeling - KHI Dart - blev oprettet i 1988

og holder til i ”pavillonen” på Kirke Helsinge Sportsplads.

Dartafdelingen består af både mænd og kvinder i alle aldersgrupper. Vi er meget sociale, og der er plads til alle uanset niveau og erfaring.

Her har du mulighed for at spille med i de løbende turneringer under Dansk Dart Union (DDU) og Nord-Vest Liga (NVL) og deltage i både nationale og internationale stævner. Det er også helt ok blot at deltage i de sociale aktiviteter, der afholdes i klubben.

Vi har medlemmer, der har spillet i ca. 35 år, og medlemmer, der har spillet i mindre end et år, samt medlemmer, der spiller på et meget højt niveau, og medlemmer, der er nybegyndere i dart.

Vi har følgende hold i DDU-turneringen, der følger kalenderåret:

- Damepairs 1. div.

- Hovedturneringen 2. div. øst

- Danmarksserien 3

Vi træner hver mandag fra kl. 19 til kl. ca. 22.

Vil du vide mere om KHI Dart og evt. medlemskab, så kontakt KHI Darts afdelingsleder Maja Rasmussen på tlf. 30 93 47 54.

I weekenden 11.-12. marts 2023 blev Sjællandsmesterskaberne i Dart afholdt i Skibby. KHI Dart var repræsenteret med et damehold bestående af Fie Skinnes og Maja Rasmussen.  Sjællandsmesterskaberne indeholder flere kategorier for damernes  vedkommende: pairs, double og single samt overall for hele weekenden.

Lørdag formiddag blev dame pairs afviklet, hvor Fie og Maja efter nogle meget tætte kampe måtte nøjes med en 5. plads. Lørdag eftermiddag var det double, hvor Fie og Maja gik hele vejen  og vandt guld.  Søndag var det singlernes tur. Fie sluttede på en 9. plads og Maja på en 5. plads. Endnu en medalje blev det til, da Fie og Maja vandt en flot 3. plads i overall for hele weekenden.

De to kvinder spiller med i 1. division dame pairs for 3. år i træk (landets bedste damerække).

Profile Image
Maja Rasmussen
Profile Image
Gert Jacobsen
Maja  Rasmussen

Galleri

Hver torsdag kl. 10 mødes 15-20 pensionister fra lokalområdet i Kr. Helsinge Idrætsforening og hygger sig med lidt pilekast, kaffe og måske også et stykke kage. Her bliver der grint og regnet løs. Alle former for spiltyper afprøves.

Alle er utrolig hjælpsomme, så selvom du måske er gangbesværet eller har andre skavanker, skal det endelig ikke holde dig tilbage. Hvert år bliver der naturligvis også afholdt klubmesterskab.

Ved at klikke på billedet kan du se en video om "ældredart" i KHI, der blev optaget i efteråret 2018.

Er du interesseret i at vide mere om ældredart, kan du kontakte Gert Jacobsen på tlf. 23 39 13 37.

Se video om ældredart i KHI

Profiler

Der er i øjeblikket ikke nogle fremhævede profiler
425,00 kr. 2 gange i sæsonen